Skip to Content

Kárrendezés

Nyújtsa be szolgáltatás iránti igényét

Kárrendezés

Biztosítási szolgáltatás iránti igényét kitöltött és aláírt szolgáltatási igénybejelentő nyomtatványunkon nyújthatja be.

A képernyő jobb oldalán található listából tudja kiválasztani az Önnek megfelelő nyomtatványt, attól függően, hogy milyen kockázatra szeretne kárt bejelenteni.

A szolgáltatási igénybejelentő nyomtatványt kérjük, hogy figyelmesen olvassa el, és hiánytalanul kitöltve és aláírva jutassa el hozzánk. Igénye elbíráláshoz a szükséges dokumentumok listáját a letöltött szolgáltatási igénybejelentő, vagy e tájékoztató is tartalmazza. Ezeket szintén személyesen vagy postai úton juttathatja el hozzánk.

A kárrendezéssel kapcsolatos leggyakrabban felmerülő kérdésekre a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) között talál választ.

További kérdés esetén kérjük, hívja a +36 1 501 2300 telefonszámot, vagy küldjön emailt az ugyfelszolgalat@cardif.hu címre.

Készülékbiztosítás ügyintézés esetén kérjük hívja a következő időszakokban a feltüntetett telefonszámot: Hétfő -Péntek, 9:00 - 17:00: +36 1 501 2370, +36 1 501 2387, vagy küldjön emailt a keszulekbiztositas@cardif.hu címre.

Munkatársaink a következő időpontokban és címen állnak rendelkezésére:

Hétfő:         8:00 - 17:00
Kedd:         8:00 - 17:00
Szerda:      8:00 - 20:00
Csütörtök:  8:00 - 17:00
Péntek:      8:00 - 17:00

Ügyfélszolgálatunk 2019. december 14-én zárva tart.

CARDIF Életbiztosító Zrt./CARDIF Biztosító Zrt.
Kórház utca 6-12. Globe 3 irodaház II. emelet
1033 Budapest

Amennyiben nem rendelkezik nyomtatóval, a Kárrendezés aloldalunkon kérheti szolgáltatási igénybejelentő nyomtatványunk postai úton való megküldését.

Igényének elbírálására az összes szükséges dokumentum beérkezését követően kerül sor, melynek eredményéről írásban tájékoztatjuk.

Kérdése van?

Olvassa el válaszainkat a leggyakrabban előforduló kérdésekre.

GYIK