Skip to Content

Panaszkezelés

Az elégedett ügyfelekért

Panaszkezelés

Célunk, hogy elégedett legyen szolgáltatásainkkal, ezért kérjük, hogy amennyiben panaszt kíván tenni, akkor a lehető legrészletesebben közölje velünk az Ön által sérelmezett körülményt, hiszen akkor tudunk a leggyorsabban intézkedni.

A panaszügyintézéshez kérjük, minden esetben adja meg a panasz tárgyát képező biztosítási termék megnevezését, ha a biztosítás hiteltermékhez kapcsolódik, akkor a hitelszerződés számát, a kárszámot (ha van), illetve az Ön személyes azonosító adatait.

A panaszok kivizsgálására és megválaszolására a Biztosítóknak 30 nap áll rendelkezésükre, a vonatkozó törvényi rendelkezések alapján.

Észrevételét, panaszát az alábbi módon juttathatja el hozzánk:

Szóbeli panaszát munkatársaink személyes ügyintézés keretében ügyfélszolgálatunkon vagy telefonon kezelik.

  • Személyesen a Budapest III. kerület, Kórház u. 6-12. szám alatt található ügyfélszolgálati irodánkban, a Globe3 irodaház 2. emeletén az alábbi idopontokban:

Hétfő:         8:00 - 17:00
Kedd:         8:00 - 17:00
Szerda:      8:00 - 20:00
Csütörtök:  8:00 - 17:00
Péntek:      8:00 - 17:00

  • Telefonon a fenti nyitvatartási idő alatt: +36 1 501 2345

A biztosító a szóbeli panaszt 30 napon belül vizsgálja meg, és szükség szerint orvosolja. Ha Ön a panaszát szóben teszi, akkor munkatársaink jegyzőkönyvet vesznek fel. Az elkészült jegyzőkönyv egy másolati példányát a panasz kivizsgálásának eredményét tartalmazó válaszlevelünkkel együtt megkapja.

Írásbeli panaszát Társaságunkhoz bejelentheti személyesen, vagy megbízottja által átadott bejelentés útján, továbbá postán, faxon és elektronikus levélben is eljuttathatja részünkre.

  • Személyes, vagy megbízottja által átadott bejelentés (meghatalmazás révén) esetén panaszát juttassa el a Budapest III. kerület, Kórház u. 6-12. szám alatt található ügyfélszolgálati irodánkba, a Globe3 irodaház 2. emeletén a fentiekben jelzett időpontokban.
  • Postai úton a bejelentésének az előző pontban jelzett címre történő postázása révén.
  • Faxon: a +36 1 501 2301 számon.
  • Elektronikus úton a Kapcsolat menüpont alatt található űrlap kitöltése révén, ahol kérjük, az üzenet tárgyaként a Panaszbejelentést jelölje meg.

Panasza ügyintézéséhez a letölthető dokumentumok között megtalálja az alábbi dokumentumokat:

  • Cardif Biztosító és a Cardif Életbiztosító összevont panasz-ügyintézési szabályzata
  • Útmutató panasz benyújtásához, amely dokumentumban leírtak segítséget nyújtanak Önnek abban, hogy panaszát gördülékenyen nyújthassa be
  • Formanyomtatvány panasz benyújtásához
  • A Magyar Nemzeti Bankhoz címzett fogyasztói kérelem űrlapja
  • A Pénzügyi Békéltető testülethez címzett fogyasztói kérelem űrlapja
  • Meghatalmazás minta, amennyiben a Cardif Biztosítónál meghatalmazott segítségével tenne panaszt
  • Meghatalmazás minta, amennyiben a Cardif Életbiztosítónál meghatalmazott segítségével tenne panaszt