Ugrás a tartalomhoz

Kárrendezés

Nyújtsa be szolgáltatás iránti igényét

Kárrendezés

Kérjük figyelmesen olvassa el a jelenleg érvényben lévő átmeneti intézkedéseket és a kárrendezés kapcsán szükséges tudnivalókat!

Tisztelt Ügyfeleink! 

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy válságkezelési intézkedések részeként, 2020. március 16-tól határozatlan ideig szüneteltetjük személyes ügyfélszolgálatunkat.
Kérjük, hogy a kárrendezéshez szükséges dokumentumokat e-mailben, vagy faxon küldje el.
E-mail címünk: ugyfelszolgalat@cardif.hu, fax számunk: +36 1 501 2301.
A postai úton érkező dokumentumokat a veszélyhelyzet kapcsán hozott biztonsági intézkedéseinkből kifolyólag minimum 3 nap várakozást követően dolgozzuk fel. Igyekszünk a jelentős késéseket megelőzni. 

Megértését és együttműködését köszönjük!

Kárrendezéssel kapcsolatos tudnivalók:

Biztosítási szolgáltatás iránti igényét kitöltött és aláírt szolgáltatási igénybejelentő nyomtatványunkon nyújthatja be.

A képernyő jobb oldalán található listából tudja kiválasztani az Önnek megfelelő nyomtatványt, attól függően, hogy milyen kockázatra szeretne kárt bejelenteni.

A szolgáltatási igénybejelentő nyomtatványt kérjük, hogy figyelmesen olvassa el, és hiánytalanul kitöltve és aláírva jutassa el hozzánk. Igénye elbíráláshoz a szükséges dokumentumok listáját a letöltött szolgáltatási igénybejelentő, vagy e tájékoztató is tartalmazza. Ezeket szintén személyesen vagy postai úton juttathatja el hozzánk.

A kárrendezéssel kapcsolatos leggyakrabban felmerülő kérdésekre a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) között talál választ.

További kérdés esetén kérjük, hívja a +36 1 501 2300 telefonszámot, vagy küldjön emailt az ugyfelszolgalat@cardif.hu címre.

Készülékbiztosítás ügyintézés esetén kérjük hívja a következő időszakokban a feltüntetett telefonszámot: Hétfő -Péntek, 9:00 - 17:00: +36 1 501 2370, +36 1 501 2387, vagy küldjön emailt a keszulekbiztositas@cardif.hu címre.

Személyes ügyfélszolgálatunk átmenetileg szünetel!

CARDIF Életbiztosító Zrt./CARDIF Biztosító Zrt.
Kórház utca 6-12. Globe 3 irodaház II. emelet
1033 Budapest

Amennyiben nem rendelkezik nyomtatóval, a Kárrendezés aloldalunkon kérheti szolgáltatási igénybejelentő nyomtatványunk postai úton való megküldését.

Igényének elbírálására az összes szükséges dokumentum beérkezését követően kerül sor, melynek eredményéről írásban tájékoztatjuk.

Kérdése van?

Olvassa el válaszainkat a leggyakrabban előforduló kérdésekre.

GYIK