Panaszkezelés
Célunk, hogy elégedett legyen szolgáltatásainkkal, ezért kérjük, hogy amennyiben panaszt kíván tenni, akkor a lehető legrészletesebben közölje velünk az Ön által sérelmezett körülményt, hiszen akkor tudunk a leggyorsabban intézkedni.
Panaszügyintézéssel kapcsolatos tudnivalók:
A panaszügyintézéshez kérjük, minden esetben adja meg a panasz tárgyát képező biztosítási termék megnevezését, ha a biztosítás hiteltermékhez kapcsolódik, akkor a hitelszerződés számát, a kárszámot (ha van), illetve az Ön személyes azonosító adatait.
A panaszok kivizsgálására és megválaszolására a Biztosítóknak 30 nap áll rendelkezésükre, a vonatkozó törvényi rendelkezések alapján.
A megadott személyes adatait az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezeljük.
Észrevételét, panaszát az alábbi módon juttathatja el hozzánk:
Szóbeli panaszát munkatársaink személyes ügyintézés keretében ügyfélszolgálatunkon vagy telefonon kezelik.
- Személyesen a jobb oldalon feltüntetett címen,
- Telefonon a jobb oldalon feltüntetett telefonszámon.
A biztosító a szóbeli panaszt 30 napon belül vizsgálja meg, és szükség szerint orvosolja. Ha Ön a panaszát szóben teszi, akkor munkatársaink jegyzőkönyvet vesznek fel. Az elkészült jegyzőkönyv egy másolati példányát a panasz kivizsgálásának eredményét tartalmazó válaszlevelünkkel együtt megkapja.
Írásbeli panaszát Társaságunkhoz bejelentheti személyesen, vagy megbízottja által átadott bejelentés útján, továbbá postán, faxon és elektronikus levélben is eljuttathatja részünkre.
- Személyesen,
- Postai úton,
- Faxon,
- Elektronikus úton a Kapcsolat menüpont alatt található űrlap kitöltése révén, ahol kérjük, az üzenet tárgyaként a Panaszbejelentést jelölje meg.
Panasza ügyintézéséhez a letölthető dokumentumok között megtalálja az alábbi dokumentumokat:
- BNP Paribas Cardif Biztosító és a BNP Paribas Cardif Életbiztosító összevont panasz-ügyintézési szabályzata
- Útmutató panasz benyújtásához, amely dokumentumban leírtak segítséget nyújtanak Önnek abban, hogy panaszát gördülékenyen nyújthassa be
- Formanyomtatvány panasz benyújtásához
- A Magyar Nemzeti Bankhoz címzett fogyasztói kérelem űrlapja
- A Pénzügyi Békéltető Testülethez címzett fogyasztói kérelem űrlapja
- Meghatalmazás minta, amennyiben a BNP Paribas Cardif Biztosítónál meghatalmazott segítségével tenne panaszt
- Meghatalmazás minta, amennyiben a BNP Paribas Cardif Életbiztosítónál meghatalmazott segítségével tenne panaszt
Jelentse be panaszát!
Kérjük, jelentse be nekünk panaszát elektronikus úton, a Kapcsolat menüpont alatt található űrlap kitöltése révén, ahol az üzenet tárgyaként a Panaszbejelentést jelölje meg!
Elérhetőségek
E-mail cím: ugyfelszolgalat@cardif.hu
Telefonszám: +36 1 501 2345
Székhely:
1062 Budapest, Teréz krt. 55-57., C épület, II. em.
Személyes és telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartása:
Hétfő 8:00-16:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 7:00-19:00
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-16:00