Ugrás a tartalomhoz

A FAQ-theme Kárrendezés tartalom.

A FAQ-theme Kárrendezés tartalom.

logo BNP Paribas Cardif
Kórház utca 6-12
1033 Budapest
Tel: +36 1 501 2300
Email: cardif@cardif.hu
Kárbejelentés esetén törlesztőrészletek fizetése

Abbahagyhatom-e a törlesztő-részletek fizetését, ha visszaküldtem a kitöltött szolgáltatási igénybejelentőt a BNP Paribas Cardif-hoz?

Nem, egészen addig kell fizetnie a törlesztő részleteket, ameddig nem kap a BNP Paribas Cardif-tól egy levelet, amelyben a szolgáltatási igénye elbírálásának eredményéről értesítjük, mely szerint kifizetjük Ön helyett a havi törlesztő részleteket.
logo BNP Paribas Cardif
Kórház utca 6-12
1033 Budapest
Tel: +36 1 501 2300
Email: cardif@cardif.hu
Kárbejelentés időpontja

Bejelenthetem-e a kárt később is?

A biztosított (a biztosított halála esetén a biztosított örököse vagy hozzátartozója köteles a biztosítási eseményt haladéktalanul, de 2 éven belül bejelenteni. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a Biztosító teljesítési kötelezettsége nem áll be, amennyiben a bejelentési és a szükséges felvilágosítási kötelezettségek megsértése miatt lényeges körülmények kideríthetetlenné váltak.

Elérhetőségek

Székhely:
1062 Budapest, Teréz krt. 55-57., C épület, II. em.

Személyes ügyfélszolgálat nyitvatartása:
Hétfő                8.00-17.00
Kedd                8.00-17.00
Szerda             8.00-19.00
Csütörtök         8.00-17.00
Péntek             8.00-17.00

Központi ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Telefonszám: +36 1 501 2300
Fax: +36 1 501 2301
E-mail cím: ugyfelszolgalat@cardif.hu

Készülékbiztosítás ügyintézés:
Nyitvatartás: H-P 9:00-17:00 
Telefonszám: +36 1 501 2370, 
                        +36 1 501 2387
E-mail cím: keszulekbiztositas@cardif.hu