Kárrendezés
Kérjük, figyelmesen olvassa el a kárrendezéssel kapcsolatos tudnivalókat!
Kárigényét az alábbi módokon jelentheti be a jobb oldalon feltüntetett elérhetőségek valamelyikén:
- Személyesen ügyfélszolgálatunkon,
- Postai úton,
- Telefonon,
- Faxon,
- E-mailben.
A kárigények a vonatkozó biztosítási szerződés általános szerződési feltételei alapján kerülnek elbírálásra.
Amennyiben a szerződési feltételek szerinti, minden szükséges dokumentum beérkezett a biztosítókhoz, a biztosítók döntenek a kárigény elfogadásáról (azaz a biztosítási szolgáltatás teljesítéséről), vagy annak elutasításáról. A kárdöntés eredményéről a szükséges dokumentumok biztosítókhoz történő beérkezésétől számított 15 naptári napon belül tájékoztatást küldenek a döntés indoklásával.
Amennyiben a beküldött dokumentumok nem elegendőek a szolgáltatásról való döntéshez, hiánypótlásra van szükség.
A biztosítók ilyen esetben is 15 napon belül tájékoztatást küldenek a még hiányzó dokumentumok listájával és indoklással.
A dokumentumok benyújtásának határideje az igénybejelentővel együtt, vagy a hiánypótlásra vonatkozó tájékoztatást követő legrövidebb időn belül, de legkésőbb a vonatkozó biztosítási szerződési feltételben meghatározott elévülési időn belül.
Az általános szerződési feltételekben foglaltak alapján a biztosítók vizsgálják:
- a biztosítási szerződés érvényességét és díjrendezettségét;
- a biztosított személy, illetve a kárigényt benyújtó személy szolgáltatásra való jogosultságát;
- a káresemény körülményeit, illetve előzményét.
Az egészségügyi vonatkozású kárügyek kapcsán a benyújtott egészségügyi dokumentációt a biztosítók orvosszakértői véleményezik.
A kárrendezéssel kapcsolatos leggyakrabban felmerülő kérdésekre a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) között talál választ. További kérdés esetén kérjük, érdeklődjön a jobb oldalon központi ügyfélszolgálat elérhetőségein.
Készülékbiztosítás ügyintézés esetén kérjük, érdeklődjön a jobb oldalon feltüntetett elérhetőségeken.
Milyen termék kapcsán szeretné bejelenteni kárigényét?
Elérhetőségek
Központi ügyfélszolgálat elérhetőségei:
E-mail cím: ugyfelszolgalat@cardif.hu
Telefonszám: +36 1 501 2300
Székhely:
1062 Budapest, Teréz krt. 55-57., C épület, II. em.
Személyes és telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartása:
Hétfő 8.00-16.00
Kedd 8.00-16.00
Szerda 7.00-19.00
Csütörtök 8.00-16.00
Péntek 8.00-16.00