Ugrás a tartalomhoz

Kárrendezés

Nyújtsa be szolgáltatás iránti igényét

Kárrendezés

Kérjük figyelmesen olvassa el a jelenleg érvényben lévő átmeneti intézkedéseket és a kárrendezés kapcsán szükséges tudnivalókat!

Kárrendezéssel kapcsolatos tudnivalók:

Amennyiben kár érte, biztosítási szolgáltatási igényét az alábbi módokon jelentheti be a jobb oldalon feltüntetett elérhetőségek valamelyikén:

  • Személyesen ügyfélszolgálatunkon,
  • Postai úton,
  • Telefonon,
  • Faxon,
  • E-mailben.
A kárigények a vonatkozó biztosítási szerződés általános szerződési feltételei alapján kerülnek elbírálásra. 
Amennyiben a szerződési feltételek szerinti, minden szükséges dokumentum beérkezett a biztosítókhoz,  a biztosítók döntenek a kárigény elfogadásáról (azaz a biztosítási szolgáltatás teljesítéséről), vagy annak elutasításáról. A kárdöntés eredményéről a szükséges dokumentumok biztosítókhoz történő  beérkezésétől számított 15 naptári napon belül tájékoztatást küldenek a döntés indoklásával.
Amennyiben a beküldött dokumentumok nem elegendőek a szolgáltatásról való döntéshez, hiánypótlásra van szükség.
A biztosítók ilyen esetben is 15 napon belül tájékoztatást küldenek a még hiányzó dokumentumok listájával és indoklással.
A dokumentumok benyújtásának határideje az igénybejelentővel együtt, vagy a hiánypótlásra vonatkozó tájékoztatást követő legrövidebb időn belül, de legkésőbb a vonatkozó biztosítási szerződési feltételben meghatározott elévülési időn belül.
Az általános szerződési feltételekben foglaltak alapján a biztosítók vizsgálják:
- a biztosítási szerződés érvényességét és díjrendezettségét;
- a biztosított személy, illetve a kárigényt benyújtó személy szolgáltatásra való jogosultságát;
- a káresemény körülményeit, illetve előzményét.
Az egészségügyi vonatkozású kárügyek kapcsán a benyújtott egészségügyi dokumentációt a biztosítók orvosszakértői véleményezik. 
 
A kárrendezéssel kapcsolatos leggyakrabban felmerülő kérdésekre a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) között talál választ. További kérdés esetén kérjük, érdeklődjön a jobb oldalon központi ügyfélszolgálat elérhetőségein.
 

Készülékbiztosítás ügyintézés esetén kérjük, érdeklődjön a jobb oldalon feltüntetett elérhetőségeken.

Elérhetőségek

Székhely:
1062 Budapest, Teréz krt. 55-57., C épület, II. em.

Személyes ügyfélszolgálat nyitvatartása:
Hétfő                8.00-17.00
Kedd                8.00-17.00
Szerda             8.00-19.00
Csütörtök         8.00-17.00
Péntek             8.00-17.00

Központi ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Telefonszám: +36 1 501 2300
Fax: +36 1 501 2301
E-mail cím: ugyfelszolgalat@cardif.hu

Készülékbiztosítás ügyintézés:
Nyitvatartás: H-P 9:00-17:00 
Telefonszám: +36 1 501 2370, 
                        +36 1 501 2387
E-mail cím: keszulekbiztositas@cardif.hu

Kérdése van?

Olvassa el válaszainkat a leggyakrabban előforduló kérdésekre.

GYIK