Ugrás a tartalomhoz

Kárrendezés

Nyújtsa be szolgáltatás iránti igényét

Kárrendezés

Kérjük figyelmesen olvassa el a jelenleg érvényben lévő átmeneti intézkedéseket és a kárrendezés kapcsán szükséges tudnivalókat!

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a CARDIF Biztosító és a CARDIF Életbiztosító új irodába költöznek. Ezzel egyidőben a biztosítók neve is megváltozik  BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt-re, illetve BNP Paribas Cardif Életbiztosító Zrt-re. Ezért kérjük, hogy 2020. július 1-től  postai küldeményeit a 1062 Budapest, Teréz krt. 55-57. címre szíveskedjék megküldeni, és a címzésnél kérjük, használja a biztosítók új neveit. Szintén ezen a címen keresheti fel ügyfélszolgálatunkat személyes ügyintézés végett. A kárrendezéssel kapcsolatos egyéb adataink (ideértve a kárrendezési tudnivalókat, telefonszámokat, e-mail címeket) nem változnak.

2020. június 15-től személyes ügyfélszolgálatunk ismét a megszokott nyitvatartási idővel fogadja ügyfeleit a következők szerint:

Hétfő             8.00-17.00
Kedd             8.00-17.00
Szerda          8.00-19.00
Csütörtök     8.00-17.00
Péntek          8.00-17.00

Kérjük, hogy a kárrendezéshez szükséges dokumentumokat - elsősorban - e-mailben, vagy faxon küldje el.
E-mail címünk: ugyfelszolgalat@cardif.hu, fax számunk: +36 1 501 2301.
A postai úton érkező dokumentumokat a veszélyhelyzet kapcsán hozott biztonsági intézkedéseinkből kifolyólag minimum 24 òra várakozást követően dolgozzuk fel. Igyekszünk a jelentős késéseket megelőzni.

Megértését és együttműködését köszönjük!

Kárrendezéssel kapcsolatos tudnivalók:

Biztosítási szolgáltatás iránti igényét kitöltött és aláírt szolgáltatási igénybejelentő nyomtatványunkon nyújthatja be.

A képernyő jobb oldalán található listából tudja kiválasztani az Önnek megfelelő nyomtatványt, attól függően, hogy milyen kockázatra szeretne kárt bejelenteni.

A szolgáltatási igénybejelentő nyomtatványt kérjük, hogy figyelmesen olvassa el, és hiánytalanul kitöltve és aláírva jutassa el hozzánk. Igénye elbíráláshoz a szükséges dokumentumok listáját a letöltött szolgáltatási igénybejelentő, vagy a dokumentumok menüpont is tartalmazza. 

A kárrendezéssel kapcsolatos leggyakrabban felmerülő kérdésekre a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) között talál választ.

További kérdés esetén kérjük, érdeklődjön a jobb oldalon központi ügyfélszolgálat elérhetőségein.

Készülékbiztosítás ügyintézés esetén kérjük, érdeklődjön a jobb oldalon feltüntetett elérhetőségeken.

Amennyiben nem rendelkezik nyomtatóval, a Kárrendezés aloldalunkon kérheti szolgáltatási igénybejelentő nyomtatványunk postai úton való megküldését.

Igényének elbírálására az összes szükséges dokumentum beérkezését követően kerül sor, melynek eredményéről írásban tájékoztatjuk.

Elérhetőségek

Székhely:
1062 Budapest, Teréz krt. 55-57., C épület, II. em.

Személyes ügyfélszolgálat nyitvatartása:
Hétfő                8.00-17.00
Kedd                8.00-17.00
Szerda             8.00-19.00
Csütörtök         8.00-17.00
Péntek             8.00-17.00

Központi ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Telefonszám: +36 1 501 2300
Fax: +36 1 501 2301
E-mail cím: ugyfelszolgalat@cardif.hu

Készülékbiztosítás ügyintézés:
Nyitvatartás: H-P 9:00-17:00 
Telefonszám: +36 1 501 2370, 
                        +36 1 501 2387
E-mail cím: keszulekbiztositas@cardif.hu

Kérdése van?

Olvassa el válaszainkat a leggyakrabban előforduló kérdésekre.

GYIK