BNP Paribas Cardif
A BNP Paribas Cardif 2002 óta működik Magyarországon. Elsődleges célunk, hogy megvédjük ügyfeleink életszínvonalát olyan pénzügyileg megterhelő élethelyzetekben, mint tartós munkanélküliség, hosszan tartó betegség, családfő elvesztése, vagy használati tárgyak ellopása, meghibásodása.
A hitelfedezeti biztosítások szakértője
Biztosítónk jövedelempótló, hitelfedezeti és csoportos biztosítások szakértője és hazai piacvezető vállalata. Szakembereink széles körű ismeretekkel és tapasztalattal rendelkeznek a csoportos biztosítási termékek tekintetében, melynek révén folyamatosan nyomon követve a változó piaci trendeket és elvárásokat, adott esetben azokat diktálva hozunk létre innovatív, magasan hozzáadott értékű termékeket valamint komplex megoldásokat fejlesztünk és kínálunk partnereink révén.
Versenyképes és innovatív termékek
Biztosításaink révén partnereink számára lehetőség nyílik termékpalettájuk színesítésére, valamint ügyfeleik minél szélesebb körű igényeinek kielégítésére, saját és ügyfeleik különböző típusú kockázatainak enyhítésére.
Komplex szolgáltatásainkat az igények előzetes felmérése és konzultáció alapján szoros együttműködés keretében fejlesztjük az ügyfelek igényeire szabva, megoldást nyújtva az egyedi termékek és szolgáltatások illetve értékesítési stratégia kialakítása terén.
Szolgáltatásaink körét folyamatosan bővítjük és szisztematikusan fejlesztjük annak érdekében, hogy minél inkább ki tudjuk elégíteni ügyfeleink igényeit. Ennek érdekében rendszeresen nyomon követjük a piaci változásokat, továbbá kutatjuk és mérjük ügyfeleink valamint partnereink véleményét és a visszajelzéseiket beépítjük termék- és szolgáltatásfejlesztési stratégiánkba.
Megoldások különböző élethelyzetekre
- Váratlan élethelyzetek: nem várt események, mint például keresőképtelenség, munkanélküliség, halál, rokkantság bekövetkezése esetén:
- Segítség a kapcsolódó hitel visszafizetésében -> Hitelfedezeti biztosítások
- Anyagi segítség nyújtása -> Számlavédelem és jövedelembiztosítás
- Termékek meghibásodása: elektronikai termékek gyári garancia időn túli meghibásodása esetén nyújt segítséget a garancia idő meghosszabbítása révén -> Kiterjesztett garancia
- Mindennapi nehézségek: bankkártyával történő visszaélés, személyes, értéktárgyak elvesztése vagy ellopása esetén, továbbá a digitális világ veszélyeivel szemben nyújtunk segítséget -> Mindennapok védelme
- Baleset bekövetkezése: váratlan baleset esetén segítséget nyújt az ügyfelek és szeretteik részére -> Balesetbiztosítás
Biztosítási megoldásainkat számos szektor képviselői részére ajánljuk
- Bankok és egyéb pénzügyi intézmények: hitelfedezeti biztosítások, jövedelembiztosítás, mindennapok védelme, balesetbiztosítás
- Autófinanszírozók: hitelfedezeti biztosítások
- Közüzemi és telekommunikációs cégek: számlavédelem, mindennapok védelme
- Kereskedelmi láncok: kiterjesztett garancia, hitelfedezeti biztosítások
A BNP Paribas Cardif Biztosító üzleti modellje a B2B2C értékesítésen alapul, mivel abban hiszünk, hogy ügyfeleiket partnereink maguk tudják a legjobban kiszolgálni. Ezért más biztosítóktól eltérően termékeinket együttműködéseink révén különféle szektorban működő partnereink értékesítik az általuk kínált termékek és szolgáltatások mellé. Ennek megfelelően minden megoldásunk testreszabott és maximálisan illeszkedik partnerünk szolgáltatásaihoz, valamint ügyfeleik igényeihez.
Jelenleg több mint 10 partnerrel működünk együtt Magyarországon, mely együttműködések alapján több mint 600 000 ügyféllel rendelkezünk.
Az együttműködő bankok, közmű- és telekommunikációs cégek, illetve egyéb vállalatok értékesítőit folyamatosan képezzük, hogy az ügyfeleik számára a legmegfelelőbb megoldást tudják ajánlani.
Teljes körű támogatást nyújtunk nem csak a leginkább megfelelő üzleti megoldások és termékek kidolgozásában, de azt követően is a hatékony működés, értékesítés és portfolió menedzsment megvalósításában.
Tapasztalt szakembereink révén partnereink értékesítőit folyamatosan képezzük annak érdekében, hogy ügyfeleik számára a legmegfelelőbb megoldást tudják ajánlani. Partnereink ügyfelei számára a későbbiekben is rendelkezésre állunk. Káresemény bekövetkezése, panasz, vagy egyén tájékoztatás kérés kapcsán kárrendezési csapatunk és ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésre.