Ugrás a tartalomhoz

Panaszkezelés

Az elégedett ügyfelekért

Panaszkezelés

Célunk, hogy elégedett legyen szolgáltatásainkkal, ezért kérjük, hogy amennyiben panaszt kíván tenni, akkor a lehető legrészletesebben közölje velünk az Ön által sérelmezett körülményt, hiszen akkor tudunk a leggyorsabban intézkedni.

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a CARDIF Biztosító és a CARDIF Életbiztosító új irodába költöztek. Ezzel egyidőben a biztosítók neve is megváltozott  BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt-re, illetve BNP Paribas Cardif Életbiztosító Zrt-re. Ezért kérjük, hogy 2020. július 1-től  postai küldeményeit a 1062 Budapest, Teréz krt. 55-57. címre szíveskedjék megküldeni, és a címzésnél kérjük, használja a biztosítók új neveit. Szintén ezen a címen keresheti fel ügyfélszolgálatunkat személyes ügyintézés végett. A panaszkezeléssel kapcsolatos egyéb adataink (ideértve a panaszkezelési tudnivalókat, telefonszámokat, e-mail címeket) nem változtak.

Panaszügyintézéssel kapcsolatos tudnivalók:

A panaszügyintézéshez kérjük, minden esetben adja meg a panasz tárgyát képező biztosítási termék megnevezését, ha a biztosítás hiteltermékhez kapcsolódik, akkor a hitelszerződés számát, a kárszámot (ha van), illetve az Ön személyes azonosító adatait.

A panaszok kivizsgálására és megválaszolására a Biztosítóknak 30 nap áll rendelkezésükre, a vonatkozó törvényi rendelkezések alapján.

A megadott személyes adatait az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezeljük.

Észrevételét, panaszát az alábbi módon juttathatja el hozzánk:

Szóbeli panaszát munkatársaink személyes ügyintézés keretében ügyfélszolgálatunkon vagy telefonon kezelik.

  • Személyesen a jobb oldalon feltüntetett címen, 
  • Telefonon a jobb oldalon feltüntetett telefonszámon.

A biztosító a szóbeli panaszt 30 napon belül vizsgálja meg, és szükség szerint orvosolja. Ha Ön a panaszát szóben teszi, akkor munkatársaink jegyzőkönyvet vesznek fel. Az elkészült jegyzőkönyv egy másolati példányát a panasz kivizsgálásának eredményét tartalmazó válaszlevelünkkel együtt megkapja.

Írásbeli panaszát Társaságunkhoz bejelentheti személyesen, vagy megbízottja által átadott bejelentés útján, továbbá postán, faxon és elektronikus levélben is eljuttathatja részünkre.

  • Személyesen,
  • Postai úton,
  • Faxon,
  • Elektronikus úton a Kapcsolat menüpont alatt található űrlap kitöltése révén, ahol kérjük, az üzenet tárgyaként a Panaszbejelentést jelölje meg.

Panasza ügyintézéséhez a letölthető dokumentumok között megtalálja az alábbi dokumentumokat:

  • BNP Paribas Cardif Biztosító és a BNP Paribas Cardif Életbiztosító összevont panasz-ügyintézési szabályzata
  • Útmutató panasz benyújtásához, amely dokumentumban leírtak segítséget nyújtanak Önnek abban, hogy panaszát gördülékenyen nyújthassa be
  • Formanyomtatvány panasz benyújtásához
  • A Magyar Nemzeti Bankhoz címzett fogyasztói kérelem űrlapja
  • A Pénzügyi Békéltető testülethez címzett fogyasztói kérelem űrlapja
  • Meghatalmazás minta, amennyiben a BNP Paribas Cardif Biztosítónál meghatalmazott segítségével tenne panaszt
  • Meghatalmazás minta, amennyiben a BNP Paribas Cardif Életbiztosítónál meghatalmazott segítségével tenne panaszt

Elérhetőségek

Székhely:
1062 Budapest, Teréz krt. 55-57., C épület, II. em.

Személyes és telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartása:
Hétfő                8.00-17.00
Kedd                8.00-17.00
Szerda             8.00-19.00
Csütörtök         8.00-17.00
Péntek             8.00-17.00

Telefon: +36 1 501 2345

Fax: +36 1 501 2301

E-mail cím: ugyfelszolgalat@cardif.hu